avatar Ten blog rowerowy prowadzi kozio23 z miasteczka Wrocław. Mam przejechane 9241.50 kilometrów w tym 23.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.23 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kozio23.bikestats.pl

Wrocław- Załęcze wlk, planowany Kraków cz. 1

Poniedziałek, 30 lipca 2012 · dodano: 01.08.2012 | Komentarze 1

Jako że przed wyjazdem do Danii trzeba przetestować sprzęt i swoje możliwości zaplanowaliśmy wyjazd z Wrocławia do Krakowa przewidziany na 2 dni. Pierwszy nocleg wypadł w Załęczu wielkim, jako że SzpArek ma tam dom więc było gdzie spać.

Zaczęliśmy bardzo optymistycznie, najpierw mielismy 1,5 h poślizgu bo Arek nie mógł się ogarnąć a potem po 2 km urwała się w jego rowerze śruba zacisku siodełka, kiedy chcieliśmy je podnieśc. Po wizycie w Queście, który był najbliższym sklepem rowerowym i wymianie całego zacisku pojechaliśmy dalej.

Kawałek przed Namysłowem zaczęło odzywaćmi się prawe kolano więc jechałem głównie lewą nogą. W Namyslowie wypadł nam też pierwszy postój.

Dalej przez Kluczbork,

i masę innych małych wiosek bez większych problemów dotarliśmy do załecza