avatar Ten blog rowerowy prowadzi kozio23 z miasteczka Wrocław. Mam przejechane 9241.50 kilometrów w tym 23.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.23 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kozio23.bikestats.pl

Nykobing-Kopenhaga, przedmieścia

Czwartek, 23 sierpnia 2012 · dodano: 31.08.2012 | Komentarze 1

W nocy podczas snu w jakiejś budzie na drewno spotkała nas policja, pytająca tylko czy słyszeliśmy jakieś strzały, powiedzieli że nie złamaliśmy żadnego prawa, dziękują za pomoc i mozemy wracać do spania. Rankiem zaczął się wyjątkowo dobry dzień do jazdy, z tym tylko że obiecywali nam płaską jak stół danię ta tu okazuje się że cała droga wiedzie przez falisty teren o wysokościach wahających się pomiędzy 0 a 125 m npm.

Na moście przez jedną z cieśnin, przed Vordingborgiem zastała nas ankieta dla rowerzystów z powodu planów budowy nowego mostu, pytali co byśmy usprawnili na ścieżce rowerowej. Na koniec zrobili nam zdjęcia, które w końcu trafiły do ich lokalnej gazety^^

Dalej cały dzień pagórkami.

Nie zauważyliśmy nawet kiedy wjechaliśmy na przedmiescia Kopenhagi, myśleliśmy że to jeszcze Koge. Zajechaliśmy na pole namiotowe, gdzie życzyli sobie kosmicznej kwoty 30 euro za samo miejsce na namiot + prysznic więc daliśmy spokój campingom na rzecz pytania ludzi o miejsce na prywatnej działce. Miła pani pozwoliła nam rozłożyć sie pod jabłonkami a więc mieliśmy gdzie spać. Przeżylismy kolejny dzień.